0222 friends for ever!

adiba maimunah mengidam TGI Friday! okay okay kami ikut. diba belanja yeee :D ( i like like like)

sebelum pergi terserempak dengan tilam baru ARMA. mak ai, kalah tilam mak aku beli vono ziana zain tu.



yat cakap 'jom naik teksi', tapi kak sop cakap 'jom naik bus, baru adventure wohaaaaaa'.



finally yat said, ' ok ok'.


on the way muka happy ja. ini situasi sebelum sampai medan abbasiah. dah sampaiiiii.......


panas... bahang... peluh dah mula meleleh, mana tak nya, tunggu bas pukul 2.30 petang.




finally naik jugak bus lepas tunggu dekat setengah jam, and bila sampai berjalan kaki kejap menuju ke bangunan berhawa dingin city star. yat la paling semangat, nak aircond nak aircond. cit, puteri lilin betul.


sampai city star terus pergi tgi friday. lapar beb lapar. kena tunggu depan restoran tunggu turn nak masuk. apa da.



diba la paling excited. kan kan kan.


kami pula kelaparan sampai menjilat jari :(


(besar juga hidung aku hahaha.)


yat konon-konon bertenang tapi perut keroncong tuhan saja yang tahu.


tangkap gambar lalalala



lepas tu kami serang virgin pula



tengah baca ke tengah mengadap phone. tengok diba tu dah beralih posisi dari kanan ke kiri.




finally diba jumpa juga buku pilihan hati. tapi kesian yat, dia tak suka membaca, tengok dia buat apa...








dah bosan buat benda lain pula...



berasmaradana


and cubaan yat pula nak kacau aku lepas dah tak tahu nak buat apa...



tahniah yat and diba bila aku bagi respon akhirnya...finally yat penat kacau orang tengok dia buat apa....



dia baca buku juga akhirnya! tengok muka terpaksa. haha, and after that dia paksa aku balik, pasal bosan tunggu aku menghabiskan satu buku. (tak ada duit tumpang baca kat kedai je la)


sempat diba posing depan zara :D.

kemudian, destinasi seterusnya, spinneys. kami terserempak dengan coursemate, dahlia, zuket and ada lagi beberapa kerat orang melayu yang lain.



cili pun jadi la



kopi free. kami pemalu so kami tak minta, diba memang tak malu sikit. so dia dapat la sebab dia minta dekat promoter tu nak kopi free. perlu ke describe everything here? heeee.


aku nak beli susu yat pun sibuk juga. bukan dia beli pun.hahaha


 mak bayar semua kan mak :D.

destinasi terakhir, foodcourt.


kureng punya yat dia tolak plastik cover muka aku. aku pun nak masuk gambar juga!


aku tolak balik padan muka yat. yes! ada juga muka aku!



tapi dia tolak balik plastik cover muka aku. cis. tengok lidah dia tu bukan main lagi jelir tanda kemenangan cit.

kesimpulannya : saya happy semalam yay.

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.